Han är ingen hund, han är en walt.

Alla grejer till gitarren har nu kommit så jag har nött sönder fingrarna och tappat bort ett antal plektrum. Men jag satt mej i alla fall ute och spelade lite i veckan, jag släppte ut Walter för han såg så ledsen ut och han åt typ upp min gitarr! Den där saken är fan galen :(

Man ser ondskan i ögonen!






Nått jag inte fattar är varför man frivilligt skulle vilja betala 12000 för det här.. Ni som tycker att han är söt är fan inte friska!

Den som väcker mej imorn kommer att få ett helvete, för i natt ska jag sova jävel. Måste samla krafter till festN på fredag :blush:

 













Kommentarer
Postat av: Nina

Han är fan söt på sitt egna sätt =D hahaha

2010-06-26 @ 16:26:20
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0