Lägg dig ner, blunda och räkna till 10 så är det över!

- 2 av 5 toasters, med andra ord: Det var ganska lamt.
Det funkade ju och sådär men det hände som ingenting, det fanns inte ens en hoppborg liksom. Det hade lugnt varit roligare med skumdisco, då hade jag iaf haft jävligt roligt.

Men det vart en jävla massa bilder, så här kommer dom:





























Stora bilder, i like it..

That's it. Det var ca 100 bilder och det tog drygt en timme att bara lägga ut dom här, så ni får helt enkelt nöja er med dom här. Men ni ska få en låt också. Tyvärr så fanns inte musikvideon på youtube och det dampa då jag skulle fixa den från en annan sida, men här är låten iaf: Enjoy



Kommentarer
Postat av: Lisa Hedström<33

Finn blogg :)

2010-06-22 @ 21:33:30
URL: http://lisahedstrom.blogg.se/
Postat av: big face.. JL

herre min ge vilka enorma bilder ! tror att min dator blev överbelastad av något så stort och fult, dvs.. jag ;p grym blogg =)



2010-07-13 @ 00:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0