Milda Matilda, han är underbaaar!


Kolla bara! Sexiga jävel, snart är han min!
Jag är mer exalterad än en julskinka på julafton. Farmor och farfar har precis laggt in 1300 riksdaler på mitt konto som jag ska spendera på den här godingen.

Det ska egentligen vara en födelsedags present men vafan! Klarar mej inte så länge hihi :love:

Jag ska spela på han varje dag, smeka han varje natt och vakta honom med mitt liv.
Kiss har gjort en låt som påminner mej om honom, ni ska få höra den sen men försök att inte gråta! Jag försökte men misslyckades, han är så fin..





It's forever, this time I know and there's no doubt in my mind. Forever, until my life is through, I'll be lovin' you forever.





Kommentarer
Postat av: :)

Kul! Jag hade tänkt höra med dem om vi skulle gå ihop till en till dig, men nu slipper jag det :) Någon skulle kontakta Tomas på Ramus i schtaaan om han kan fixa ett bra pris på den till dig... han kommer snart till Norsjö för att spela på Tajjen...



Guess who...?

2010-06-15 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0