Oddsen för att det ska hända måste vara en miljon mot ett!

Idag har jag typ ätit hela dagen så jag vill nog inte äta mer idag. Så nu kommer jag lägga in en massa bilder på mat som vi gjorde idag på franskan. Dom små, gröna och smetiga sakerna i formarna är sniglarna :D

Bilderna går att trycka upp tror jag..



Det tog typ ett år att ladda upp bilderna, så jag orkar inte ladda upp alla.

Allt var inte riktigt på mat, Anna tog några på Sebbe och Dajje också. Och jag har i princip inte tagit nån av bilderna, så klaga inte på mej om ni int är nöjda :]


Sniglar smakar typ inget, men det räckte med att jag var medveten om att jag tuggade på en, bleh..

Kommentarer
Postat av: Linnea Holmbom

Såg extremt creepy ut för att va mat.. xD

2010-06-04 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0