The beast is ugly.

Jag har varit så jävla duktig idag så jag måste få skryta över det! Jag har fan skurat mitt golv, så nu är det så rent att man kan slicka på det. Det ska Emil få göra då han kommer hem :)

Men åter till det viktiga. I väntan på min ünderbara gitarr har jag beställt följande:

• Ett Jack Daniel's axelband

• Ett capo (snubben i stan försökte blåsa mej på ett som han tydligen skulle ha 260 riksdalen för, don't think so dude!)

• En hel hop plektrum

Så jag är mer än förberedd bebe! Just bring it on :D :D :D


Ni anar inte hur många samtal jag var tvungen att ringa för att få tag på han? Nej, just det. Det var jobbigt som fan och jag ska vakta han med mitt liv! Nu väntar jag ivrigt tills jag får lägga vantarna på han.


Nu vart det jobbigt att läsa allt förstår jag, så jag hoppas att det här roar er lika mycket som det roar mej:



Gulligt värre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0