Haha varför döper man ett band till Meat Loaf?!

Jag ska käka upp Marvin Lee Aday med potatis, lingonsylt och lite brunsås!

Jag har precis insett hur svårt jag har för att skriva roliga saker, lika svårt som att prata om roliga saker! Förlåt för min tråkighet men jag är typ konstig, stor och... dryg? Varför var jag rolig förr, nått är snett! Haha eller jag kanske bara tror att jag gjorde det? :D

Äh vafan, orkar ändå inte sitta här och deppa. Men på Söndag fyller jag år och då tänkte jag tigga mej ett grattis kanske? :blush: Blir att följa Naken-Emil, Nina och Lunne till Arvidsjaur på Fredag, sen blir det förmodligen en sväng i Malå på vägen hem, blir finfint!

Jag hittade en lagomt gullig bild på mej, så njut. Nu ska jag städa :cool:



Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHAHAHAHAHA NAKEN-EMIL ;) han borde byta på facebook Emil Naken Holmström ;)

2010-07-01 @ 15:17:51
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0