Vi kan ses om du har lust?

Jag fattar inte varför min blogg börjar bli så överdriviet tråkig. Är det bara jag eller va den faktiskt rolig en gång i tiden?
Jag skriver bara för att Anna tvingar mej, jag finner inget intresse för det här längre. Kan bero på att det är sommarlov och jag har annat för mej men vem vet?

I fredags var det midsommar och den spenderades i Kvammarn med Emil, Nina, Amanda och 4 till som faktiskt var nyktra haha :blush:

Tyvärr så vart det inga bilder som jag hade tänkt, det var bara Nina som tog bilder. Det finns också en video på mej då jag inte var riktigt 100 på, så den skippar vi nog. Men här har ni bilderna jag lyckats få tag på iaf:








Inga namn nämda, men killen spåra fan! Nina, Greger och Amanda vet jag jag menar..






Kommentarer
Postat av: Nina

Inte fin bild på mig HAHAHA fyfan

2010-06-28 @ 01:58:19
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0