Dansar bugg med datorn.



I'm not a danser, I'm a singer.
Men just nu är jag allt och är bara så
överdrivet glad att jag lurat mej själv att jag går på m-ma-ma-arijuana! Nämen jag har ingen aning varför jag blev så glad helt plötsligt, isåg väl att jag faktiskt hade ett liv.


Så ja, snart drar jag ut med folket, förhoppningsvis ska ante-lars va med också han hänger ju så sällan här i närheten nu för tiden så nu ska vi visa hur man gör de på vårt sätt.



Om jag säger friterad traktorskopa vad säger du då?








Snygga sko snören, ska vi laga köttbullar?


//Jenn.









Kommentarer
Postat av: Simon

jag har tråkigt.......Du är finast<3

2010-03-28 @ 00:34:21
URL: http://lindasbff.blogg.se/
Postat av: Anna

me like köttbullar.. Let's do it !

2010-03-31 @ 17:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0