Letter from a friend.




Jag läste precis en aslång text utan punkter och skiljetecken om hur en tjej beskrev sitt hus brinna ner, tänkte länka sidan men de är inte säkert alla av er kan se den så jag skriver den här ist.


"kan lika gärna säga vad som hände å det va att det va en fläkt i garaget som blev för varm det va ungefär klockn 02:00 jag gick å la mej 01:20 å sen vaknade jag av min kanin simba började dampa runt i sin bur och kort efter det smällde det i garaget för mitt rum ligger så nära där och om ja inte hade vaknat av det så hade ja dött för det va redan rök i mitt rum å min katt va helt däckad redan men det är inget man insett än så det är ju lugnt trodde att det va min syrra som kom hem först för det lös utanför mitt fönster såtrodde det va hennes bil men sen gick ja å kolla å då va det så sjukt mycket rök å såg ju elden och då blir man ju helt chockad och det va först då ja kände röken så då sprang ja å väckte mamma å pappa å sen sprang man runt som en jävla idiot för mn inte kunde tänka å trodde ju att halva huset skulle va kvar hur man nu kan tro nåt sånt så tänkte u inte på kläderellr så utan alla katter å sen när brandkåren kom fick dom hjälpa mej med kaninen å sen fick dom inte ut gastuberna ur garaget så dom va tvugna att låta allt brinna å det slutade brinna typ igår fast då rök det fortfarande alltså man har sett hela huset brinna och sett att det enda som finns kvar är skorstenen men man kan ändå inte fatta att det e borta !
"

De va centrerat också..


Undra vilket betyg i svenska den här bruden har?

Förhoppningsvis lägre än mej. De va iaf jobbigt att läsa men ändå rätt roligt erkänn? Hahaha man hann liksom aldrig ta ett nytt andetag.
Försök läsa hela texten utan att ta en andningspaus? :D





Kan man göra annat än att älska den här låten?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt jobbigt att läsa !

2010-03-05 @ 15:59:29
Postat av: sneckis :D

den här låten äger allt :D den får 10 av 10 :D

2010-03-05 @ 17:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0