"Följ efter mej."

Så sa jag..



Vi var då i Malå och åkte i backen och jag kommer där med mitt "följ efter mej" sen hamnade vi mitt i skogen i 2 meters djupsnö och ingenstans att ta vägen. Vi kunde ju som inte fortsätta uppåt så vi försökte få oss ner. De va inte så lätt eftersom de var hur jävla mkt pudersnö som helst så man sjönk ju bara, de va träd fan överallt och de va ju inte precis nått spår vi kunde följa efter heller. Men min snälla syster lät mej så klart gå först..
Så efter ca 30 min kom vi fram på baksidan av backen vid ett skoterspår och elledningar, så vi hade kommit lite fel ja.


Vi följe skoterspåret neråt och kom till en camping full med husvagnar, alla glodde och tänkte säkert nånting likt "Vafan är de där för stolpskott?". Vi fortsatte att vandra tills vi hörde ljudet av liften, härliga ljudet av lift på morgonen.




Skickligt nog hittade jag ett praktiskt taget översnöat skidspår, men jag visade vägen där ifrån!
Djupt vare.




Gullig syster.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det verkade skitkul! :O

2010-03-18 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0