Gone bad.

Ville bara säga att jag är spårat glad idag. Ska till malå till backen i helgen och nästa helg blir de att vara med massa trevligt folk på maskeraden i stan, sen fick jag den här videon av nisse nyss.



Vidrig och våldsam..
Jag gillar de.
I övrigt så har kvällen bestått av min bror, walter, godis, hög musik och skype. Helt okej, känns faktiskt skönt att vara hemma en kväll ibland, måste ta mej tid att nöta musik i 24 timmar nån gång liksom. De är rätt avslappnande.

För ni som inte förstod de så va bilden med ögonbrynspiercingen fake, I was born to do photoshop. Men skulle sitta jävligt fint men en piercing där jaoja.

Jag har också plockat isär mitt tangentbord idag av en ganska sjuk anledning så fråga inte varför. Och sen då jag skulle sätta dit alla tangenter igen så misslyckades jag ju så klart med den viktigaste. Så nu har min mellanrumstangent börjat dumma sej så jag måste typ... Slå den jättehårt för att jag ska få ett mellanrum, de är grymt jobbigt eftersom jag är så snäll och varsam med allting.. : )













Är de bara jag eller börjar mina inlägg bli jobbigt långa?










Kommentarer
Postat av: Simon

Jag gillar dina inlägg gullet : ) och jag ser framemot nästa helg då du kommer : )

2010-03-11 @ 23:11:48
URL: http://lindasbff.blogg.se/
Postat av: Linnea

Om dina är långa.... då är mina DÖLÅNGA XD

2010-03-11 @ 23:57:14
URL: http://hardrockstjejen.blogg.se/
Postat av: anton

Tack!!:D

2010-03-13 @ 16:01:57
URL: http://antonekstrm.blogg.se/
Postat av: Anna

Tummen upp till långa inlägg (y)

2010-03-18 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0