I'm not superstitious, I have no doubt.



Dålig bild i know. Men jag tror att de jag försöker säga är att anledningen till att kärlek suger är för att the ''great lord'' skapade kärleken för att man skulle bli less på att söka sej en livpartner och sälja sin själv åt honom, de vill säga att man blir munk. Oja, jag kan vara djup. Inte för att jag tror på gud eller nått, jag är antichrist haha!

Har nött allt för mkt Metallica & Europe idag, feels good.
Simon for också hem idag och då morsan upptäckte att han hade farit så tror jag faktiskt att hon blev lite ledsen haha. Varför vet jag inte, men vissa saker är de inte tänkt att vi ska veta..


Skaffat ögonbrynspiercing, vad tycks?







Kommentarer
Postat av: Linnea

Great ;)

Antichrist ftw \o/

2010-03-11 @ 10:28:37
URL: http://hardrockstjejen.blogg.se/
Postat av: Simon

Fint med ögonbrynspiercing sötnos^^ och jag trodde du tyckte kärleken var bra : O

2010-03-11 @ 12:34:56
URL: http://lindasbff.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag vill ju fan ha ögonbrynspeircing! :( nu blev jag avis :(

2010-03-14 @ 19:56:23
Postat av: Anna

Gör det! :D

2010-03-18 @ 12:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0