Jag pallar inte om ni ska va så här dryga.



Nu var de faktiskt riktigt längesen jag fick en kommentar till ett inlägg och de suger.
Inte för att jag riktigt har skrivit nått som är värt en kommentar men ni kan väl trycka fram nått iaf? Annars pallar inte jag fortsätta med den här skiten för då tjänar jag ju inget på de? Knappt nån läser ju den här värdelosa ursäkten till ett tidsfördriv.


J a g    s k a   p å   n i g h t   f l i g h t   o c h    v a n d a l i s e r a   i m o r n ,   v i l k a   s k a   d i t?




Varför jag skriver på min blogg?
För jag gillar att skriva.

Jag gissar att 99% av alla som skriver till mig, gör det pga min bild, inte pga det jag skriver på min blogg.
Vidare gissar jag att 99% av dom som besöker min blogg, men INTE kommenterar den eller skriver till mej, inte heller läser det jag skriver.
Slutligen gissar jag att cirka 80% av den 1% som faktiskt läser de jag skriver, håller med och 20% håller inte med.
Cirka 5% av dom som håller med om de jag skriver, kommenterar min blogg för att säga att de gillar det jag skriver.
Cirka 50% av dom som INTE gillar det jag skriver, kommenterar min blogg, eller skriver till mej för att låta mig veta det, och sen avslutar de med lite svordomar/könsord, i tro att jag faktiskt kommer ta extremt illa vid mig. Men jag skiter fullständigt i vad andra tycker eller tänker om mej. Så varför ens slösa energi på de era fucking jävla fuckmongobullar? Jag kommer ändå vända om era förolämpningar och ta de som en komplimang.
Typ "Naaw, tack desamma!"


Så jag repeterar: Jag skriver för jag gillar att skriva.






Jag älskar min katt...
......
......
......
.....











Kommentarer
Postat av: Sass

hade tänkt fara på night flight men kom på att de ba kommer va massa små 7or-9or, fjortisar osv. Ta inte illa upp :3

2010-03-04 @ 20:02:30
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: Ida

Hade som sagt också tänkt fara dit sötnos men jag ska ju till Umeå ;P men du jag hålelr med varför ska man ha en blogg om ingen är inne på den? :) man jag kollar den i alla fall :)

2010-03-04 @ 21:51:09
URL: http://lindasbff.blogg.se/
Postat av: Moa

Men Jennie lilla vän, jag ha ju inte fått se din lille pajk än! :O ^^

2010-03-04 @ 21:52:07
URL: http://algost.blogg.se/
Postat av: Lirre

Naws va gullig katt :D

förlåt att jag inte kommenterat, men jag har glömt läsa bloggar de senaste dagarna :$

2010-03-04 @ 22:03:50
Postat av: Anna

fattade inget :O

2010-03-05 @ 16:00:17
Postat av: yeah

vet du hur läskig du ser ut på bilden där det före ställer att du är under vattnet

2010-03-05 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0