Jäkla kräm..

Asså jag försökte fixa till en ny design som ni kanske ser, men jag failade totalt. As u all can see så har headern helt upp i röven kvalla och de är de som är så jävla konstigt för den va verkligen inte så där dålig innan jag laddade upp den. Men nu får jag ha den ett tag för jag orkar inte göra en ny, även fast jag får typ... Ont i huvet av den.

Hela designen blev helt wacko..
Usch blev inte alls nöjd, men får dras med den ett tag iaf.






VARFÖR HAR DEN BARA BRA KVALLA PÅ MIN DATOR?!?!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hmm undrar hurfan kvallan blev som den blev :S

2010-03-13 @ 21:48:50
URL: http://hardrockstjejen.blogg.se/
Postat av: Anna

det är en fråga mästare Anna inte kan svara på!

2010-03-18 @ 12:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0