Ska vi blanda Oboy?

En sak jag har funderat över typ hela kvällen då jag satt och tittade på Ida & Viktor (sry guys) vad är kärlek egentligen? Bara jag som tänker på såna sjuka meningslösa saken men ändå. Orsaken till att man blir kär kan väl inte bara vara att man vill tillfredställa sitt behov av att känna gemenskap? Nej, det tror jag inte. Det finns forskning som visar att något så enkelt som lukt kan spela stor roll för vilka vi fattar tycke för.

Förälskelse styrs enbart av jämvikten mellan färdighets och kunskapsutbyte mellan en själv och partnern. Om inte, vad saknas?




































Tänke också slänga in en liten fin historia så här innan läggdags:

An arab at the airport:
-Name?
-Abdul al Rahzib.
-Sex?
-Three to five times a week.
-No, no...I mean Male or female?
-Male, female, sometimes camel
-Holy cow!
Yes, cow, sheep, animals in general.
-but isn´t that hostile?
-Horse style, doggy style, any style
-Oh dear!
-No, no deer run too fast..


Rätt kul.

Kommentarer
Postat av: Linnea 'Lirre' Holmbom

du är inte den enda som tänker det! :)

2010-03-17 @ 07:00:40
URL: http://hardrockstjejen.blogg.se/
Postat av: Anna

hahahaha, ja höll på dö!

2010-03-18 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0