So long & goodnight.

Tro de eller icket men idag jag ska jag ut och tralla efter lite sommarjobb!
Jag tänkte söka en lönsamt jobb på typ setra i kvarnåsen eller nått men de blir så att jag söker på dagisen ist. Jag kan väl inte påstå att jag gillar barn eller så men jag får normalt med lön (gissar på 40:-/h elr nått) sen är de ju inte precis ansträngande så jag tycker att de lät som en bra idé.
Bara att säga att jag har tänkt söka till barn & fritids linjen då jag börjar gymnasiet så tror dom att jag är intresserad av barn så, It's all good.

Så länge ungarna inte är bortskämda och att dom gör som jag säger så kommer de nog gå bra. Synd att jag har så kort stubin att jag kommer daska till nån unge om dom är spydiga och uppkäftiga. Får göra mitt bästa för att hålla léendet på topp.


Nämen nu ska jag sminka till mej så jag ser lite extra snäll ut sen drar jag ut, wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Linnea

Gå i mina fotspår ;) då går jag i trean och får göra insparken på dig, hihihihi :D

2010-03-11 @ 13:29:18
URL: http://hardrockstjejen.blogg.se/
Postat av: Anna

Så du gillar barn trots allt?? !

2010-03-18 @ 12:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0