The good die young.

Funderar seriöst på att lägga ner skiten, jag vet att jag har sagt de förr men nu överväger jag de faktiskt. Känns bara värdelöst liksom, inte många som läser, inget vettigt kommer fram längre. Har helt enkelt tappat lusten, speciellt då ingen kommenterar..

Nu sitter jag iaf och lyssnar på Scorpions nya album som dom släppte för drygt en månad sen. Släpptes 19 Mars tror jag men har som aldrig tagit mej tid att lyssna på de, men nu gjorde jag de iaf.


S T I N G    I N    T H E    T A I L


Har bara hunnit lyssna på halva än så länge men tycker de lät rätt lovat, dom har ju klart gjort bättre låtar men ändå bra platta liksom. Den va då lugnt bättre än den som släpptes 07 Humanity -Hour 1 (Nog för att jag gillade några låtar på den plattan också men).

Jag skulle nog säga att dom är på väg åt rätt håll, värd att lyssna på iaf.

















Nog om Scorpions.

Jag saknar min John...

Kommentarer
Postat av: Simon

är John borta? D:

2010-03-27 @ 11:57:40
URL: http://lindasbff.blogg.se/
Postat av: Moa

I miss Jenna :( hon vs ju så söt :)

2010-03-27 @ 17:31:36
URL: http://moasiignarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

who's John?

2010-03-31 @ 17:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0