Undra vem som skrev de förra inlägget.



Idag va jag ute med brorsan och skotern, vilket inte va en sån bra idé..
Kan med säkerhet säga att min rygg inte blev bättre av de, känner mej typ som en nerdrogad tant på 80 bast! Gör ont då jag sitter, står, går, böjer mej ner, andas, inte andas, ligger ner etc. Ni fattar.
Man kan säga att jag behöver massage, eller en ny rygg.



Vi skulle iaf köra ner till stugan och för er som inte vet så har vi den i Träskliden. Och ja, vi körde fast.



Vi åkte alltså dit för att skotta upp stället, men då de var 2 m djupsnö så var de inte ett alternativ längre, de räckte med att skotta upp skotern igen.





Kommentarer
Postat av: Anna

snygg fastkörning ;D

2010-03-07 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0