Wild world.

Vet inte om jag har haft den rubriken förr men ni får leva med de. Lär inte bli mkt bloggande på 2 dagar nu, I've got company. Men jag tänkte iaf skriva att jag tydligen ska pierca Lirre! Eftersom jag har nekat alla andra då de gäller att pierca folk lite här och där så är de därför att jag är inte professionell, jag är bara en brud som inte tänker betala 600 spänn för nånting jag kan göra själv. Simpelt.
Typ taggad ändå!

Anledningen till att jag gör de på Linnéa men ingen annan de vet jag inte, måste vara för att hon är så söt och snäll.


Men nu ska jag tydligen bada med Simon, Sneckan, Ida, Viktor och Robin så peace out.

Jag hatar att bada..












Kommentarer
Postat av: Lirre

Usch... bada .__.

2010-03-08 @ 14:00:24
URL: http://hardrockstjejen.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV: Haha, den kommer nog bara tas bort om jag dör ;)

2010-03-08 @ 16:50:40
URL: http://hardrockstjejen.blogg.se/
Postat av: Anna

du har mjuka läppar ;$

2010-03-18 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0