Why Is a raven like a wringing desk?



Den var faktiskt riktigt bra, men de är ju nästan alla filmer med Johnny Depp, så jag är inte förvåndad. Kanonkul 4 av 5 toasters.
Var ju tvungen att ladda hem den så va inte bästa kvallar och lagg lite här och där men den gick och se ändå, den va bra.

Imorn går jag ut på prao, ska praoa på musikskolan hela veckan så förhoppningsvis så kanske jag får nån sovmorgon och kanske får sluta lite tidigare nån dag, de skulle verkligen inte sitta fel. Inte för att jag inte är utvilad eller så men man tackar ju inte nej till att sova liksom?

Jag känner hur överdrivet tråkiga mina blogginlägg börjar bli..
Är ledsen för de och ska försöka bättre mej till veckan. Men nu ska jag försöka städa lite så jag slipper sen i veckan. Här har ni trailern till Alice In Wonderland:


Kommentarer
Postat av: Flugan

Redan sett den, han är ju kewl. :D

2010-03-21 @ 22:18:45
URL: http://somethingsomething/dot\Yaay
Postat av: Linnea 'Lirre' Holmbom

Har hört att praktik på musikskolan brukar va rätt chill ;) jag hade på 4sound i 9an och jag jobbade 10-3 med en timmes lunch :D

2010-03-22 @ 17:12:18
URL: http://hardrockstjejen.blogg.se/
Postat av: Anna

det är många som säger att den suger :s

2010-03-31 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0