Bävrar kan käka upp en älg, om dom inte har ätit på flera dar.

Jag kan stolt säga att jag har tagit sommarens första dopp idag och det var kallt som fan! Kan inte varit många plusgrader i det vattnet. Emil ville int ens bada först men ändå var det han som tvinga i mej, det går inte ihop.

Men då bävern dök upp, då jävlar lyste han upp. Jag har nog aldrig sett han så glad som då han la ögonen på det lilla blötdjuret i sjön.
Jag känner igen kärlek då jag ser det!



Ändå så förnekade han att det var en bäver.. Men jag VET att det va en bäver!



Kommentarer
Postat av: jooliah

i belive you :D

2010-05-19 @ 15:57:42
URL: http://jooliah.blogg.se/
Postat av: Emil

Bisamoxe för fan!

2010-05-19 @ 22:01:12
Postat av: Robin

Det var en BISAMRÅTTA! xD

2010-05-22 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0