Det är brandsäkert!

Det räcker inte med att du har smittat mej med feber utan du måste dränka mej också? Du har blött ner alla mina kläder snart.. Det är inte okej. Förhoppningsvis så vet du vem du är! :(

JAG GJORDE ETT EGET CAPO IDAG <3



Klockan 6 ska jag på moppekurs så då hoppas jag att ni har kommenterat då jag kmr tillbaka. Finns inte så mycket att kommentera jag vet men ni kan ju ändå skriva nått roligt? :]
Om nått var roligt idag så var det våran vikarie på språket, helt värdelös H3H3H3H3

Hoppas Anna kommer till mej på Onsdag




Finns en grymt skön lugn del vid 02.22 som ni borde lyssna på..

Kommentarer
Postat av: lina

ja, jag erkänner. Det är jag som är snorbacillen. Jag bär smitta!

2010-05-10 @ 22:07:48
URL: http://wallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0