Fin hund.

Anna är så gullig och har gjort ett videoinlägg åt mej, eftersom jag aldrig mer kommer att göra ett. Jag föredrar att skriva helt enkelt, helt enkelt inte okej att filma sej själv..
Så då filmar jag Anna ist + att hon är mkt sötare än jag.



Bara jag som blev kär? Nej juste! :D

Vi hade iaf en jävligt chill dag med tanke på att det var en torsdag, så här kommer lite bilder också:







Göttans.



Halv 6 råkar det vara moppekurs, dom kallar det "praktiska övningar" jag kallar det "Paj".

Jennie knows where you sleep bitch!

Kommentarer
Postat av: Annnanaass

Vem fan är den där Anna? Hon verkar vara helt störd.. Men jag ÄLSKAR dig! =]

2010-05-27 @ 17:13:21
Postat av: Anonym

Bara för att jag är bäst och vinner behöver ni inte filma mig och ha kort när jag står där uppe med mina kryckor :O :D

2010-05-27 @ 18:35:36
URL: http://tildadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0