Ge mej arsenik (bapabapaa)


Nu är jag fan nästan ikapp! På typ en halvtimme har jag skrivit ett och nästan ett halvt kapitel, ni borde vara stolta över mej. Om jag fortsätter i den här takten är jag ju före Anna innan måndag, hah!
Ska göra middag om ca 20 minuter också och inte för att skryta men min mat är förjävligt god. Fråga Dajje, han har smakat på min köttfärssås ;)

Red Jumpsuit Apparatus, asså deras face down!

Den är bara så... oudhrektumröuarged! <3
Här har vi ett par killar som har gjort en lysande musikvideo till den låten.
Minst sagt gulligt.


Kommentarer
Postat av: linapina

jag har inte kommenterat på länge aftersom jag inte har någon kommentar. Därför är det här min kommentar ^^

2010-05-23 @ 14:27:08
URL: http://wallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0