Ge mig kärlek och passion, hunger och magi så smälter jag rakt av!

Det finns egentligen inte mkt som jag hatar. Jag gillar det mesta och de saker jag inte gillar, ignorerar jag oftast.

Exempel
Fråga - Hej, kan du hjälpa mej med en sak som:
- inte är jobbig
- inte är svår
- inte kostar nått
- inte innebär att du behöver flytta ditt feta arsle från stolen du sitter på
- tar mellan 10 och 15 sek

Svar - "Jag orkar inte".

Men dö ditt jävla offer! Vad menar du med "orkar inte?
Hur är det möjligt att inte orka göra något som typ kräver att du klickar på en länk? Det är mer ansträngande för kroppen att andas än det är att klicka på en fucking länkjävel! Orkar inte, är du besatt av demoner eller vafan är det fråga om? ORKAR INTE? Värdelöst..



Jag ska se film och jag ska bli rädd, annars blir jag sur :]


Jennie knows where you sleep bitch!

Kommentarer
Postat av: linapina

du kommer att bajsa ner dig av fimen [:

2010-05-14 @ 16:17:22
URL: http://wallice.blogg.se/
Postat av: Linnea Holmbom

what up? :O



smsa mig!

2010-05-14 @ 16:22:44
URL: http://isaradith.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va filmen bra?:]

2010-05-16 @ 22:10:47
Postat av: Anonym

Va filmen bra?:]

2010-05-16 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0