Herregud för idioti!

Icebreaker:


Om jag är besviken på dej? Arg?
Om du tror att jag tänker lägga ner mer tid överhuvudtaget på dej så har du jävligt fel! Hoppas du nån gång inser hur jävla blåst du är. Du är så jävla patetisk, skaffa ett liv och väx upp för fan, jag är inte den enda som tycker att du är en invalid snorunge.
Du kommer att bli ett sött litet socialfall när du växer upp, när alla andra är välutbildade och välavlönade.

För helvete, använd ditt tjocka huvud till det det är avsett för: TÄNK! Det gör inte ont, jag lovar!


UGH!



Kommentarer
Postat av: Linnea Holmbom

åh jag skulle också vilja skriva av mig..

2010-05-25 @ 08:04:05
Postat av: Becka

Sv: Jag vet faktiskt inte, det är en kompis som har gjort så åt mig(A)

2010-05-25 @ 09:30:14
URL: http://beckaas.se
Postat av: Ida

Vad nu då?:(

2010-05-26 @ 21:13:42
URL: http://idaaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0