Jag har sett folk göra det på tv.



Asså städa det är inte ens lite roligt, det råkar inte finnas nån stackare där ute som inte har nått liv som skulle bli överlycklig av att städa mitt rum? Ni får dammtorka också?
Om man stökar till det exremt mycket så att golvet blir kletigt, rummet börjar lukta illa och småkryp börjar bildas får man inte hjälp av en professionell då? Ungefär som det där städprogrammet på tv? :]
Det vore jävligt chill, då kunde jag ta en mjukglass medans dom städa.


Om ni får lust att städa eller kanske lust att käka en mjukglass, så vet ni vars jag finns. Bara att ringa, I'll be there!


Kommentarer
Postat av: juliaaaaa

om jag fixa ditt rum.. fixa du min blogg då, din är otroligt snygg! (a) ;)

2010-05-04 @ 20:51:50
URL: http://julijalarsson.blogg.se/
Postat av: sneckis

men vad har man här stekaren själv ;)

2010-05-11 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0