Nu ger han breee!

Jag är så spårat glad idag, det är blött och kallt ute medans jag sitter inne, Anna är social och jag fick en marabou polka av morsan.
Om ni undrar varför min blogg vart så överdrivet bred helt plötsligt så är det därför I made it that way!
Inser ni hur stora bilder jag kan lägga ut nu? Typ..... STORA! Det är helt magiskt. Kolla bara.



Nu vart det dålig kvalla för att jag drog ut den en massa, men fyfan va najs :]
Nu kommer det bli en massa bilder, hoppas det iaf..

Men nu ska jag ha lite me-time med min polka.




Kommentarer
Postat av: Sårasaur

sv; ja visst skulle det:D

2010-05-25 @ 16:33:16
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: Linnea Holmbom

haha, likadana träplankor som jag hade och samma citat ;D

2010-05-26 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0