You gotta squeeze a little, squeeze a little.

Anna stannade hos mej 2 nätter ist för bara en och vilt är det minsta man kan säga för att beskriva helgen. Det var helt spårat, som en örn med spenar! Det är minst sagt spårat right?

Jag sov inte mycket fredagsnatten heller, somnade så fort jag la mej ner i princip. Fast då vaknade jag 04.00, 06.00 och 07.00 gick jag och duschade, wtf? Sen då jag kom upp igen låg Anna och sov igen så jag satt och spelade mobilspel sen somnade jag typ kl 08.30 och sen vaknade vi båda 2 kring 11.00. Så ja.. Jobbig natt.

Men här kommer lite bilder från helgen:


Observera Emils ansikte! :D










O C H   M I N   F A V O R I T





Det vart asmycket bilder men ni får dock inte se alla, vissa är lite olämpliga. Om ni undrar varför alla är svartvita så är det därför Anna hade fel inställningar på min kamera.

That's It.

Kommentarer
Postat av: Linnea Holmbom

haha låter som en rolig helg :D

2010-05-02 @ 19:15:01
URL: http://isaradith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0