You sick bastard..


Jennie: Nästa pedd0 som frågar efter mitt nr får ditt!
Emil: Om jag hade varit 50 så hade jag också frågat efter ditt nr! :]

Inte snyggt asso!













Jag fick sommarjobbet på klockarbo, jippie? Synd att jag hade tänkt jobba för att ha pengar sommarlovet, för klart som fan att jag får jobba dom 2 första veckorna i augusti så jag får pengarna efter sommarlovet! Känns jävligt värt? :D

Tänkte lägga ut en bra låt men det fanns ingen musikvideo och det kändes tråkigt utan musikvideo, så själva videon är ihopklippta delar från Underworld. Enjoy:



Kolla så stor den är!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea Holmbom

Jag jobbar de sista veckorna :)

2010-05-26 @ 13:59:01
Postat av: Ida

KLOCKARBO ÄR SÄMST!:O

2010-05-26 @ 21:12:19
URL: http://idaaaaaas.blogg.se/
Postat av: Sårasaur

bättre de än inget sommarjobb alls :o

2010-05-27 @ 14:15:05
URL: http://rainbowfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0