Det här håret får mej att se ut som en Nallebjörn!



Tro det eller ej men jag är inte den enda som tycker det, men jag ser ganska gosig ut right? :blush: Imorn är det ett franskaförhör på 83 glosor som väntar, Fredag blir det fyrikprov, sen ska man hem och laga mat, äta, dra ihop grejerna, dra på gymmet, sen drar man till bastu. Jajjmän, jag drar till e'tuna imorn. Har sittplats i drygt 13 timmar, vem längtar inte tills dom timmarna börjar? :D Jag vet att jag inte kommer att kunna sova heller så jag har ABSOLUT inget att göra, läääängtarr! Hoppas bara på att ingen hamnar bredvid mej så att jag kan bre ut mej och i alla fall halvligga ner om man blir lite pömsig :rolleyes:

Ska försöka hitta något vettigt att göra nu, gonatt.


Kommentarer
Postat av: BECKA

Sv: DU ÄR! <3

Spectrum - Media och journalistik (står under profilbilden ;D)

2010-10-28 @ 20:46:12
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0