Ibland kanske det är bättre att bara skita i allt och ta en snus istället.

Så fort man kommer hem från praoen så ligger det en massa prov på kö, är det snällt? Det tycker jag verkligen inte och nått som är ännu värre är engelskaprovet imorn! Läs noga nu folks: Vi hade alltså 2 delar, 1 idag och en imorn. Om jag har fattat det här rätt så är MVG-gränsen 2 poäng från full pott. Så om jag har mer än 2 fel på hela provet så får jag inte mer än VG. Inte ens lite okej! Fredrik vad håller du på med? Jag som trodde att du var en sån där bra en, efter alla dessa terminer.. :(

Men nått som är jävligt bra är mitt betyg i franska det här året, i 7:an hade jag G, 8:an VG och nu jääääävlar lovar jag att jag ska gå ut med ett MVG. Provet vi hade innan praoen gick som en tjockis på en plastpåse med smör! MVG-gränsen låg på 115 poäng och jag 118, jag är fan nöjd :D Ni kan gärna gratta mej och så efter ni har läst inlägget, tack.
Anledningen till att jag inte har spelat WoW sen jag kom hem beror på att jag va tvungen att patcha det från 3.3.5 till 4.0.0 och det skulle ta 4 timmar. Så jag hann ladda hem patchen men då den skulle patcha hann jag bara till 52% sen va jag tvungen att gå isäng så jag har helt enkelt inte orkat börja om. Ska dock försöka göra det inom... Ja, jag ska iaf göra det, nån gång.. :blush:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0