Jag bad om en Calzone!

Det stod "Dubbel Calzone - Inbakad, skinka (extra fyllning)" Då vi hämtade pizzorna hade jag fått nån storjävla pizza, men det va verkligen ingen Calzone. Den va inbakad, men istället för skinka och ost va den full med kebabkött, strips, fefferoni, tomater, lök och nån kebabdressing. Hur kan man höra fel på "Jag vill ha en Calzone" och "Jag vill att du bakar in en kebabtallrik"? :( Den va ju inte äcklig eller så men jag ville ju ha min Calzone..

Men jag har i alla fall jobbat 3 hela timmar idag. Började klockan 11 och fick gå hem redan klockan 1, kan man ha en mindre ansträngande praoplats? Jag får komme när jag vill mellan 10 och 11 på morgon sen slutar jag klockan 2 varje dag. På Fredagar är jag tydligen ledig för att min handledare sa att jag inte behövde komma då. Helt okej! :D

Och av nån konstig anledning så kan jag inte lägga in videoklipp i inläggen på den här datorn så ni får bara ett tråkigt inlägg med massa bilder:


Var tvungen att be om hjälp för att få slut på den 

Kommentarer
Postat av: Nina

Emil är lika söt som vanligt :D

2010-10-08 @ 09:11:58
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/
Postat av: jossse

har hört att du är en pingla på göra bloggdesign, stämmer det ?=)

och osf, skulle du vara sugen på att fixa en till ? (A)

2010-10-12 @ 20:37:48
URL: http://josefinsundin.blogg.se/
Postat av: jossse

jag tror att du är duktig ;) ja du får gärna säga till om du har tid, jag är värdelös på det !=)

2010-10-18 @ 18:23:19
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0