Jag HATAR wow!



Så jag sätter isället på lite Metallica och tar en liten till på mina tågbilljetter som kommer till användning på Fredag. Lite smådrygt att sitta upprätt i ett tåg i 12 timmar, men det är sånt man får leva med.

Nu är det andra gången jag måste ominstallera wow, varför? För att det är dumt! :( Rädda mej från denna mörka, kalla värld som folk kallar hem. Jag hoppas verkligen att nästa vecka är på min sida, hoppas att jag får pengarna från komunen nästa vecka också. Annars måste jag blanda massa piller med whiskey och enligt en god vän till mej blir jag steril då. Inga barn som behöver lida då iaf!


God natt eller nått.


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi måste ses typ i morgon eller nått :( ja åker på måndag och kommer hem fredag eller lördag :( och då ha du säkert redan farit :( älskar dig

2010-10-22 @ 21:04:44
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0