Vette fan om jag orkar packa upp väskan innan jag ska ner nästa gång..

 

Jag är i alla fall hemma i Norsjö nu och har varit på skolan för första gången på 2 veckor, kändes lite smått skönt sådär, men inget jag vill fortsätta med. Har inte tagit överdrivet mycket bilder som jag hade tänkt göra så ni får överleva med dom jag har lagt ut sen lägger jag in lite då och då :) Men jag har i alla fall det där idrottsarbetet jag kanske skrev om.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller nånting men det är nog bäst att börja snart eftersom det ska vara inne på fredag, på fredag har vi också engelskaprov så jag hoppas att vi inte får nån franskaläxa för då är jag körd :blush:

 

Hade tänkt ut med underbara Nina ikväll (SOM FYLLDE ÅR IGÅR) hinner inte träffa henne mycket alls innan hon åker in på lassa så det får bli mer us-tim efter operationen! :D

 

 

HEJDÅ<3

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha Emil han är så jävla söt :D

2010-10-23 @ 08:33:09
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0