C o m a t o s e , I ’ l l n e v e r w a k e u p w i t h o u t a n o v e r d o s e o f y o u .

"Grattulerar, du har precis vunnit en bedrövlig förkylning!" Typ.

Nu har man börjat få feber också, hade ju som spenderat mina dagar på nått roligare än sitta och snyta mej varje kvart. Så nu sitter man hemma, igen. Emil är tydligen sjuk nu också, är väl mitt fel antar jag. Va väl som varken hans eller mitt fel men om han absolut inte ville bli sjuk så kunde han ju ha hållt sej på avstånd? :blush: Fast det hade ju inte gillats, såklart. Jag börjar sakna den lilla rackarn som fan.. Min största önskan just nu är att bara att va hos dej, hela tiden. Spelar ingen roll om jag måste cykla tvärs över hela Sverige, vill bara va hos dej. Verkligen, jag skulle ha gjort det om jag kunde.







Kommentarer
Postat av: julia !

älskar gitarren, skitsnygga skor oxå ! =)

2010-09-05 @ 14:22:09
URL: http://brainitiativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0