Carepackage incoming..

Jag vet inte riktigt vad vi hade på schemat idag eftersom jag har varit hemma så det finns en risk att jag missade svenskan idag (om vi hade nån) men det gör ju inget, kan ju redan allt så bra. Får väl passa på att skryta upp mej lite:

Adjektiv är ord du sätter "skit" före: skitbra, skitsnygg, skithäftig osv.

Verb är ord du sätter "så in i helvete" efter: drack så in i helvete, dansade så in i helvete, körde så in i helvete osv.

Substantiv är ord som du sätter "fan" eller "jävel" efter: klockfan, gubbjävel, biljävel osv.


Har jag rätt eller har jag rätt? Se där, jag behöver visst ingen svenska ;)




Can you give me one last chance to make it right?

Uppenbarligen ingen engelska heller :)



Kommentarer
Postat av: jooliah

vi hade svenska i dag

2010-09-09 @ 17:07:45
URL: http://jooliah.blogg.se/
Postat av: jooliah

vi hade svenska i dag

2010-09-09 @ 17:07:45
URL: http://jooliah.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja hade inte skola idag :O

2010-09-10 @ 09:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0