Efter fredag ses vi inget mer!



Jag fortsätter naturligtvis min letande på hur man får dit dom där förbannade linjerna, men tyvärr så fruktar jag att jag inte kommer att hinna det innan jag drar iväg till Kjula city på fredag you know. 19.20 åker jag med flyget från stan och är framme i Stockholm 20.25. Eftersom jag ska bo där i 2 veckor nu så måste jag nog tyvärr meddela att det finns en liten risk att det kommer att bli sorgligt dålig uppdatering.. Men jag ska göra mitt bästa för att få Emil att uppdatera ;)

Bilden nedanför är nånting vi skulle göra en ritning av på tekniken, vi tänkte dock inte på hur svårt det skulle bli att rita den innan vi byggde den. Men då kom det fram en liten filur som börjar på M och slutar på aja Westergren och naturligtvis rev sönder den :blush: Vi hade bara tur att jag hade tagit bilder på alla vyer så att vi kunde bygga ihop den igen, men vi hann ju ändå inte klart eftersom vi bara hade en halvtimme på oss och det tog typ 15 minuter att bygga ihop den efter mordförsöket..




Kommentarer
Postat av: UMA

sv_ aha okej, men det finns väl ett inlägg som heter "ram runt inläggen"? http://www.designadinblogg.se/fa-en-ramkantlinje-runt-dina-inlagg/

2010-09-27 @ 18:38:06
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Nina

Du få allt ge Emil en stor kram från mig ;) och säga att ja saknar han ;) och jag kommer sakna dig hur mycket som helst <3

2010-09-30 @ 21:45:44
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0