He aitn't heavy, he's my brotah!

Tänkte bara meddela att jag lever osv, helgen med grabbarna va precis vad jag behövde. Inte för att vi gjorde nått speciellt eller så men det var skönt att komma bort ett tag! :) Har väl inte så mycket att säga annat än jag är tråkig, pank, och trött. Måste försöka vänta på dygnet osv osv till veckan också, blä. Vill inte..
.
.
.
Här har ni iaf en liten låt som jag är dökär i, fast om ni inte vill vara emokid resten av kvällen råder jag er att inte lyssna på den!
''This song, its deep and meaningful, i can see it in Shaun's eyes and hear it in his voice...This song is dedicated to anyone who has lost someone special..''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0