Dag 1 – Presentera mig själv.

Presentera mej själv? Pinsamt... Vet inte riktigt hur man ska göra eller så. Men ja, mitt namn är Jennie Sofie Wallinder och har alltid varit. Jag har en mamma, en pappa, en bror och en syster. Med andra ord -jag är yngst. Är väl litegrann till en liten nörd antar jag, jag sitter alltid vid datorn när jag är hemma, pumpar musik på högsta volym eller spelar world of warcraft (HAHA TÖNT). Nämen inte för att skryta men jag är ganska kreativ! Brukar teckna mycket, sjunga och har spelat både blockflöjt, tvärflöjt, trummor och gitarr i mina dar :) Nu för tiden är det mycket med min fina svarta westerngitarr som jag införskaffade i somras. Skulle också kunna beskrivas som mitt livs kärlek. Som alla andra har jag både bra och dåliga vanor, antar jag. Dom bra vanorna får ni lista ut själv och dom dåliga vanorna behöver inte nämnas! Musikmässigt så har jag bokstavligt talat blivit miljöskadat av allt oljud och bra ljud ända sen jag var en liten palt. Min första stora idol var nog tyvärr Håkan Hellström (sa ju att det skulle bli pinsamt..) lyssnade även mycket på A-Teens och Aqua. Men som alla vet har jag kommit förbi det stadiet. Min pappa har tryckt in Metallica i jag och min systers öron så länge jag kna minnnas, men jag antar att jag inte insåg hur bra dom var förän jag var kring 12års åldern och det visste ni minsann inte ;) Sedan dess har det varit Metallica hela vägen, även fast jag har rätt bred musiksmak och lyssnar på det mesta inom rock, akustiskt och metal. Jag har pluggat på jävligt mycker om bandet genom åren dock, så jag kan nog mer än vad ni tror och som ni kanske ser så är James Hetfield min favorit, varför? För att han är så JÄVLA SKÖN! :D

Peace.


Kommentarer
Postat av: UMA

sv. Hejsan! jo det kan jag göra, imorgon! måste fixa massa nu, men jag lovar att återkomma! Kram på dig! <3

2011-01-09 @ 22:56:36
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0