Everything looks better when the sun goes down.



Imorn kl 12 ska jag till Åmliden och leva livet med Anna! Blir förmodligen skoter och grilla lite med boysen :D sen ska det bli en massa girlstalk och Anna skulle göra ett nytt försök att sminka mej, så vi får se hur det slutar den här gången :blush: ska försöka komma ihåg att ta med mej kameran så att det blir en massa bilder också, kan inte lova nått dock..

För övrigt ska jag träffa Nina en liten stund efter middan sen ska jag trycka i mej en massa chips och se den nya Harry Potter filmen, ska försöka att inte skratta så mycket. Skriver möjligtvis ett till inlägg innan jag drar till Åmliden!


Vi hores och slynes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0