I gotta keep rockin', cause it makes me crazy.




25 Januari - Öppet hus på Anderstorpskolan.
30 Januari - Emil fyller år.
8 Februari - Uppträdande på medan.
10-14 Februari - Eskilstuna.

Jag har ändå litegrann att se fram emot! Innan veckan är slut ska jag förhoppningsvis ha fått in alla pengar från klassen så att jag kan fara och lösa ut våra skoltröjor, samtidigt som det ska jag hämta ut mitt halsband som kom igår och sen får vi ju inte glömma att Nina kommer hem till helgen :blush: SAKNAR DEJ NINA! ♥ Sen ska jag väl fundera lite extra på mitt gymnasieval eftersom det börjar vara dags att få lite ordning på allt. Fast jag är ganska säker ändå ;) Jag tror inte att jag kommer att hamna med nån från min gamla klass, men jag gillar ju att lära känna nytt folk så what the hell! Kommer bli ååååsm, alla kommer att va lika störda som jag! :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0