Jag orkar int.

Jag skiter helt enkelt i den där "skriv-ett-inlägg-för-varje-dag-i-en-månad-prylen" hädanefter! Drygare saker får man leta efter, jag tvingar typ mej själv att skriva ett värdelöst inlägg per dag. Känns helt enkelt inte värt.

Men eftersom jag ska ha nånting att skriva om så tänkte jag berätta att jag har slingat mitt hår nu, vart inte sådär jättemycket, men det blev iaf lite ljusare på vissa ställen ;)


FÖRE:




EFTER:



Det ser ut som att även resten av håret är mycket ljusare men det är det inte, bara blixten som spelar ögat ett spratt..

Kommentarer
Postat av: ida

fråga nått i våran frågestund:)

2011-01-18 @ 20:48:44
URL: http://idelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0