Je n'ai jamais pensé que je pose mon coeur sur la ligne.

Försöker nöta in lite franska i min skalle för tillfället. Just nu är vi inne på detta "kärlekstema", dvs att vi ska läsa en massa poesi och grejer och som muntlig redovisning ska vi berätta (på franska såklart) om den ultimata kärleksfilmen/boken/låten genom tiderna. Så det är exakt det jag ska dra igång med nu, känns som att det är lika bra att göra bort det :) och om ni känner mej rätt så förstår ni redan att jag ANTAGLIGEN kommer att göra en redovisning om den ultimata kärlekslåten! Men jag tänker inte avslöja något än, men jag kan dock säga att det kommer att vara en låt av Kiss :blush: dom flesta låtar som Kiss har gjort är ju sjukt bra, men derar kärlekslåtar... Det finns helt enkelt inga ord för hur GALET BRA dom är! Inte bara för att musiken är så sjukt bra men texterna är ju minst sagt underbara :O

Top 3 love song av Kiss (spotifylänk):

Kiss – Nothing Can Keep Me From You
Kiss – Every Time I Look At You
Kiss – Forever

Lyssna tills ni förstår budskapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0