Kanske tar bort bloggen..



Anledningen till att jag inte har skrivit sen jul är pga att jag har legat döende i feber och käkat apelsiner till förbannelse! Så nu vet ni det, förlåt för allt osv. Jag tänkte även meddela er om att jag funderar på att ta bort bloggen eftersom att jag inte är lika aktiv som jag borde vara alltid, det är ofta mycket från och till. Men jag har dock inte riktigt bestämt mej än :)

Men nu, åter till det här med Jay Smith. Jag förstår liksom inte dom som sitter och ser på varje avsnitt från Idol och blir alldeles till sej om just deras favorit går vidare. Det har varit så SJUKT mycket om den här Jay så att det är ju helt galet! Eftersom jag inte ser Idol så hade jag ju ingen aning om vem killen va. Okej, han vann Idol 2010, big deal? Sen så har hans debutalbum precis släpps som säkert många vet redan, går ju för fan reklam på spotify hela tiden. Så jag var ju till slut tvungen att lyssna på nån låt bara för att. Sen ser jag att han har gjort en cover på Madonnas ''Like a prayer'' så jag hade nog förväntat mej allt för lite. Men nu ska ni få höra, jag vart jävligt imponerad! Tycker alla som har vunnit Idol tidigare har gjort värdelösa covers. Jay Smith däremot är nog den enda vettiga som har vunnit svenska Idol hittils! Det här betyder dock inte att jag kommer att börja se Idol, men det betyder kanske att jag kommer börja lyssna lite på Jay :blush:



Njut! Det gjorde faktiskt jag.

Angående bilderna från nyårs och så så ska jag försöka lägga upp dom så fort som möjligt, men jag hade tänkt vänta tills jag har fått bilderna från Ninas kamera :) så ni får klara er ett tag till!



Kommentarer
Postat av: Nina

Jennie Ja sa ju att Jay va bra :O men du va så tjurig att du tyckte inte de ;) du ska inte ta bort bloggen för då brinn JAG AV !!!!

2011-01-06 @ 12:35:30
URL: http://www.galetawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0