Två stycken.

Dag 6 – Min dag.

Min dag har varit dryg som saaatan! Har inte gjort ett jävla piss. Men då helt plötsligt så kom Emil (♥) hihi :blush: Så vi såg lite film, tryckte i oss massa godis, chips och cola. Ficka laga mat medans han låg och sov också, blev lite franskt.. Tyvärr så var det inte lika gott som första gången jag åt det!


Dag 7 – Min bästa vän.

Min bästa vän? Jag vet inte riktigt om jag har nån bästa vän, finns väl några som är bättre än andra men jag vette fan om jag kan påstå att just EN är bättre än alla andra. Men jag har TVÅ riktigt jävla bra vänner, hoppas verkligen att ni vet vilka ni är för ni är verkligen ljuset i mitt liv, skulle inte orka leva om det inte var för er! Anna och Nina ni gör alla mina dagar och jag älskar er som FA-AN! Puss på er, ni står högt på listan "det bästa som har hänt mej" hoppas ni älskar mej lika mycket som jag älskar er. Ni betyder mycket <3

Kommentarer
Postat av: UMA

Hejsan! Förlåt mig, jag glömde helt bort att jag skulle hjälpa dig! Här har du iallafall koden som ska klistras in i stilmallen om du vill ha en ram runt inläggen:

border-right: 1px solid #000000;

border-left: 1px solid #000000;

border-top: 1px solid #000000;

border-bottom: 1px solid #000000;

Den lägger du in i stycket #content under float:

Hoppas du förstår! Kram <3

2011-01-15 @ 21:37:50
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: UMA

sv. ser det, vad fint det blev! Det var så lite så, kram!

2011-01-16 @ 13:38:23
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0