Vem fan behöver cheez ballz när man ändå får en ny mobil imorn?

Observera att jag skrev att jag skulle en ny mobil imorn, EN NY! Det betyder att jag får EN NY mobil UTAN att BETALA, get it? Så sjuuuuuukt nice, första mobilen jag inte behöver betala själv och inte ens för en värd anledning. Men jag är djupt tacksam såklart! Min nuvarande telefon har alltså gått sönder (mer än tidigare) så min mor ringde till far och sa "kan Jennie få låna din röda telefon för hennes går inte att använda.." min far svarar tydligt "nej, jag är rädd om den!" och mor tillägger "men Lina fick ju din andra telefon." och det slutade alltså med att min far tänker KÖPA EN SPRILLANS NY ÅT MEJ IMORN! Haha och jag fyller inte ens år! Har dock aldrig fått en telefon på nån föelsedag hitills.. :( Så imorn ska jag pallra mej iväg till skolan och slutar efter lunch sedan bär det av ut på samhället och inhandla en ny mobil, jag är typ kär :D :D :D :D :love: :love: ♥

Men nu ska jag slänga mej i duschN, hooooj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0